måndag

lite upp och ner liksom

tjo hej på dej.

måndag, det är fan den tråkigaste och förjävligaste dagen på hela veckan (skolan då).
hemkunskap i 2 fucking timmar, waaah jag dör. men ändå, dagen har varit ganska soft. det jag hatar med måndagar är också spanskan, fiiifan den är förjävlig. men nej nu känner jag att jag klagar men aaja.
efter skolan gick jag till mamma och fixade lite där sedan tog jag med systemkameran, yeeeeeeeey objektivet är lagat igen, så nu kan man filma mig och mina underbara vänner sjunger på konfirmationen!
men aja det var inte det jag skulle säga men nu vet  ni det. ändrade planer angående å fan va fult ord känner mig som en vuxen men a angående videoblogga, vet inte när jag hinner denna veckan men vi får se! imorgon har jag svenska prov, ska bara plugga in nåra grejer, sen på onsdag har jag musikprov, inte kul. klagar igen... a men när jag vart hos mamma så gick jag ner till systra miiii och solade lite. vi satt ute på balkongen och plugga, det var faktiskt ganska mysigt, fast inte jättemysigt att plugga men ni fattar haken ;) imorgon så ska jag nog spela in något i lilla ''studion'' fast BARA om jag hinner..
skulle träffat en kompis fast den jäveln var hos sin pappa så då blev jag ledsen och dog. nej lovar, jag lever :D ehm, vet inte vad jag ska hitta på nu men a jag bloggar nog mer sen:)


måste bara visa, detta är jag och Josefine Klippedahl min barndomsvän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar