lördag

NÄMEN HEEJ

halllåå !

mitt internet funkade inte så bra igår så kunde inte blogga, det funkade på kvällen men var för trött för att blogga.. men idag funkar det, gööött!
fan asså.. idag har man ju spelat match och det gick åt helvete rent ut sagt, det var nog det värsta spelet jag har sätt oss spela, och jag har spelat fotboll sen jag var 6 år så jag har vart med om bättre! asså jag var aaaaaaaas trött hela matchen, alltså i ögonen, kunde knappt hålla upp ögonen.
det var riktigt jobbigt.
sen åkte man hem och åt en goooo  middag, grillat! det är livet det.
sen har jag spelat lite fotboll med marcus och edvin, och det gick bättre.....
seeeeen blev det tårta, justde.. IGÅR VAR DET JU MIN FÖDELSEDAG! den 20 maj alltså:)
heerregud det var fan en jävligt lyckad dag asså!! nöjd tjej här!

mina barn ska heta: Minnah, Leonora, Saga, Leo,Leon.. fast vill inte ha så många barn, fuck vad jobbigt asså. men vill ha 2 döttrar och då ska dom nog heta minnah och saga.. fast vet inte. HAHAH a nu vet ni det med!
lite kul att göra feta bokstäver ibland, faktiskt..
onormalt inlägg märker jag! men a skit i det ;D jag känner mig jätte musikalisk nu, jag har 3 gitarrer, en keyboard och en mic! från början fick jag en netto gitarr a och nu har jag liksom 3 st och keyboard, lite sjukt faktiskt, tycker jag då.. vet inte hur jag ska sluta inlägget men a hejdå:D

ha en bra dag!
hälsa albert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar