tisdag

shooohej
jag har inte hunnit blogga, vet inte huuuur längesen det var men nu e jag pågång igen!
haft konfirmaton i helgen, hela jävla helgen. förut försökte jag videoblogga men det gick åt helvete..
imorgon är det en go dag, för då är det fotbolls dm, AAAAS KUL!
vi ska ta oss till partille själva, hah jag kommer inte hitta xD idag har det också vart en jävla go dag asså..
först var det såndär återhämtningsdag och det är jävligt soft asså!
sen gick jag hem och åt och sen gick jag och pernilla till kcenter och sen kom hilda också, sen gick vi till ikea och fikade sen gick jag till pappa för att fira han! han blir hela 42 år idag! pappa, du är bäst! han hjälper mig igenom allt, precis allt. sedan gick jag, marcus och johanna till mamma, och marcus är alltså min syster johannas pojkvän. aja nu ska jag chilla lite sen sova tror jag, får se om gullet svarar också. försökt att ringa människan typ... 100000000000 gånger..

ni får en mobbad bild med:)
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar